måndag, november 12, 2007

Mina parförebilder...

Jag kom fram till för ett tag sedan vet inte riktigt när men det kvittar att jag har ett par i min närhet som jag ser upp till och vill ha samma förhållandeframtid som (och samma förhållande bakgrund med för den delen…)

Detta par firar sin tioåriga bröllopsdag nästa år och innan de gifte sig var hade de varit tillsammans i två år. Jag har aldrig sett dem bråka, visst det har funnits irritation men jag har aldrig sett eller hört dem bråka. Även om de varit tillsammans så länge så verkar de fortfarande kära i varandra, det är väl förutsättningen för ett förhållande men ibland fotsätter par att vara tillsammans även om gnistan försvunnit.

De har ett sådant förhållande som jag skulle vilja ha även när den jag kommer dela större delen av mitt liv med har varit min partner i över tio år… Så ni får hålla tummarna att jag får ett sådant förhållande...

Inga kommentarer: