fredag, november 02, 2007

Fem dagar efter....

Jag skrev ju tidigare och beklagade mig för att jag var på match i söndags och att det var Helsingborg och inte mitt älskade Malmö.

Jag måste erkänna att jag led inte så himla mycke ändå som jag skrev att jag skulle, T stod för biljeten plus att han bjöd mig på fika innan. De hade satt stolar på ståplats läktaren så jag fick sitta... Jag som gillar matcher med många mål hade hamnat på rätt match eftersom den slutade 9-0 till Hif!! Det enda som fattades i matchen var ett rött kort. Eller flera... Det största minuset var vädret... Det var skit kallt!!

I Malmö var det bara tre mål (två till fel lag) så det var kanske tur att vi var i Hbg ändå... Eller??

Ps. Det blev ingen pizza, det blev Mac D

Föresten om ni undrar varför jag inte skrivit förrän nu så beror det på dagens tenta som har tagit upp en del tid…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du håller på att bli röd. Några matcher till så är du helröd

En skånsk Göteborgare sa...

Ha ha du är rolig du.....