söndag, april 10, 2011

Bilder från ett varmt och soligt Landskrona









Frukosten åts i ett soligt Borstahusen tyvärr blåste det vilket gjorde turen kortare än beräknat, det var kallt och vi glömde även att ta med oss kaffe.









Väl hemma hamnade vi nere på gården och äntligen blev det kaffe. Efter att Lenny och Tonny kört till Helsingborg för att se matchen mellan Helsingborg och Elfsborg så satt jag kvar och njöt av värmen.

















När gården blev tråkig tog jag en promenad och åter igen hamnade jag nere i Borstahusen och när jag väl kom hem efter min tur stod stenräknaren på 6,33 kilometer!! För er som känner mig väl vet att jag till en början ogillade Landskrona och att bo här men när man kan gå tre kilometer och se de två ovanstående bilderna framför sig är det lätt att trivas... Havsutsikt från balkongen är inte heller helt fel...

Inga kommentarer: