måndag, februari 21, 2011

Tonnys 25 års fest

För två veckor sedan så fyllde min älskling 25 år och i lördags firade vi detta med ett gäng kompisar. Det var en väldigt trevlig kväll som gick väldigt fort helt plötsligt så var det dags att åka till Helsingborg där vi skulle gå ut. Tack till alla som var här och förgyllde min kväll... Utgången blev ingen höjdare tyvärr den blev lite kort plus att stället var litet och spelade ingen musik i min smak. Tågresan dit var väldigt rolig, trotts att vi tog det sega tåget som stannar på mellanstationerna så gick det fort och Terrie kom fram till ett nytt namn på tyst kupé på tåget tysta gruppen så det ska jag köra med nu... Hemresan blev inte jätte kul eftersom bussen som skulle komma två inte dök upp så vi fick ta tre bussen hem. När vi väl var hemma i Landskrona fick vi gå en stund för att komma hem och det var VÄLDIGT kallt. Väl hemma så fixade vi lite till sovgästerna. Som sagt blev det en trevlig kväll och jag ser fram emot den 26 mars då jag får träffa delar av gänget igen... Nedan kommer lite bilder från lördagen!!









Paketöppning, nu har vi lärt oss att inte ge samma önskelista till alla eftersom det kan bli dubbletter då (eller i vissa fall tre av samma).









Tre partyglada töser...









Jag och min älskling under kvällen!!









Syskonkärlek









Vad har du nu gjort Patrik?? Pontus verkar inte gilla och sitta där han sitter...









Kvällens bästa bild!!

















Väntan att få komma in på utestället!!

















Det är inte kul att vänta en timme och en kvart på bussen!!

Inga kommentarer: