onsdag, februari 16, 2011

Tack för att du väntar!!


Snart blir jag väl fattig efter alla dessa samtal till CSN och Försäkringskassan.... Ni som är kompis med mig på Facebook har nog märkt att jag har haft problem med mitt studiemedel. Alla skyller på alla och jag hamnar i mitten utan pengar. Nu efter fyra samtal till CSN, två till Försäkringskassan och samtal och besök hos Arbetsförmedlingen så har det nu tagits beslut att jag ska få mina pengar som jag har rätt till. Så i slutet av denna vecka så ska det komma pengar, äntligen säger jag mer än en månad efter skolstart. Jag tycker det är sjukt att jag ska behöva ringa fram och tillbaka och besöka AF bara för att de olika ställena inte kan prata med varandra. Jag fixar intyg och så vidare från AF men ändå måste jag ringa CSN och elda på dem för att de ska ta beslut, en vecka efter att de fått mina kompletteringar... Tur att jag har min käre sambo annars hade jag väl fått flytta ut på gatan eller något... :-P

Inga kommentarer: