måndag, september 06, 2010

Helgen

Fredag: Var en lugn kväll, Tonny var trött efter jobbet så vi slappade bara. Eftersom det var EM-kval på tv så tittade vi på det. Tonny tog en öl till matchen men det blev dock inga chips... I morgon ska Sverige spela nästa EM- kval match och den spelas i Malmö och den ska ses live, ska bli trevligt. Hoppas på vinst och att Zlatan spelar.

Lördag: Var vi en runda på badhuset, det var ganska trevligt. Vi inledde besöket med att simma tusen meter och jag kände hur sjukt otränad jag är, inte så kul. Efter det provade vi båda vattenrutschkanorna. Besöket avslutades med ångbastu och bubbelpoolen. Efter badet så städade vi en runda och jag stack och handlade lite. Kvällen avslutades med hemmagjord kebabpizza och film.

Söndag: I går var Tonnys familj här och vi stack ut till Ven och njöt av det fina vädret. Ute på Ven så hyrde vi de obligatoriska gula cyklarna och cyklade runt på ön vilket känns idag. Vi tog det ganska lugnt och stannande flera gånger, bl.a. för att fika och spela minigolf som jag kom tvåa i... När vi kom tillbaka till Landskrona åt vi middag, kassler i ugn med ris och bearnaisesås. Efter maten tittade vi på bilder och fika. När Tonnys familj åkt hem såg jag och Tonny på tv.

Inga kommentarer: