fredag, augusti 20, 2010

Vår lägenhet

Äntligen har vi fått lite ordning i vår lägenhet och nästan alla lådor ligger tomma i förrådet på vinden. Vi har nu bott här en vecka men det känns inte till 100 procent som hemma än även om posten har börjat komma och så, men den känslan kommer väl den med. Sen har vi ju den gamla lägenheten kvar också ska upp och städa den i morgon. Eftersom vi fått nästan allt på plats, så tänkte jag lägga upp några bilder på hur lägenheten ser ut. Vi kommer att ändra lite i lägenheten, vi ska bl.a. köpa lite nya möbler och få nya tapeter och så men mycket ser ut som det ska.

Vardagsrummet.









Här ska vi få nya tapeter och sen ska vi köpa ett skåp och soffbord så det kommer att ändras lite.


Köket.











Sovrummet.









Lite svårt att få med hela sovrummet. Inte världens snyggaste fondtapet, men jag får lära mig leva med den. Vi ska köpa en bokhylla så just nu står det en hög med lådor innehållande böcker.


Balkong och utsikt från balkongen.

















Bakom träden på bild till höger kan man se havet ibland när det blåser och i vinter när det inte finns blad så kommer man nog kunna se det hela tiden, trevligt tycker jag.

Jag har försökt så gott jag kan ta foto så ni ska få en bild av hur vår lägenhet ser ut men det bästa är ju så klart att se det på riktigt så vänner och familj ni får gärna komma och hälsa på en dag och se allt med egna ögon.

Inga kommentarer: