onsdag, maj 12, 2010

Skor till festen

Efter lite funderingar fram och tillbaka har jag hittat ett par skor som jag ska ha på min födelsedags fest. De är tyvärr helt färg men jag har ingen användning för skor i den färg de egentligen ska ha så det känns ganska dumt och köpa nya. Förutom fel färg är skorna perfekta... Det roliga med skorna är att jag aldrig använt dem, de ser nya ut även om de är typ tre år gamla. Jag såg dem i en tidning och tänkte direkt, de ska jag ha. När jag kom in till affären köpte jag dem utan att tveka en sekund. Sedan dess har de stå oanvända i garderoben. Mitt problem är nog att jag är rädd för att få skoskav och då vill jag inte använda dem när jag går ut på Grand eller så. På festen kommer jag dock ha strumpor i dem, anledningen till detta är att det passar bäst till min karaktär med strumpor även om det hade varit snyggare med strumpbyxor eller inget alls. Får väl vara duktig i sommar och använda mina skor annars var det ju ett ganska dumt köp eller hur...??

Inga kommentarer: