måndag, maj 17, 2010

Helgen som gått

Fredag: Var vi en runda hemma hos Jocke och drack lite öl/cider och snackade. Det blev en trevlig kväll, jag träffade bland annat en klasskompis från gymnasietiden som jag inte träffat sedan studenten, ganska kul faktiskt. Kvällen slutade lite tidigare än vi egentligen vill eftersom Tonny skulle i väg och jobba med bowlinggänget på lördagen.

Lördag: Åkte Tonny till Skövde med Kompis och de andra bowlarna och jag tog en lång sovmorgon. Jag tog det mest lugnt under dagen och tittade på lite film. Vid fyra tiden kom Johanna hit och vi tittade på Malmö ff -Mjällby på tv. Efter fotboll, te och snack gick vi till Greken och åt pizza. När Pontus hade jobbat färdigt kom han också en snabb runda hit, men han stannade inte så länge eftersom han var hungrig. När jag var själv igen satte jag i gång en film.

Söndag: Vid nio ringde klockan eftersom jag skulle till E-röd och färga en kjol till min fest. Förutom att färga kjolen som umgicks jag med Kattis, vi spelade lite spel och drack te. Jag gjorde inte riktigt rätt så kjolen fick inte rätt färg men den får duga ändå. När min käre far hade varit snäll och kört mig hem åt jag middag och såg film, vid halv tolv kom min älskling hem och vi snackade en lite stund innan vi sov.

Inga kommentarer: