måndag, maj 31, 2010

Frågeomgång 2

Har du pojkvän/flickvän? Ja
Är du kär?
Japp
Hur tidigt stiger du upp?
Inte alltför tidigt är morgontrött
Vem/vilka vet mest om dig?
Tonny.
Gillar du att slåss?
Nej.
Vad ska du göra ikväll?
Får bli vad jag gjort eftersom klockan är sen kväll. Suttit vid datorn, sett tv och umgåtts med sambon.
När var du senast full?
När vi såg finalen i Melodifestivalen hos Jocke
Har du utländska föräldrar?
Nej.
Var har du ont?
Ingenstans.
Är du bra på att måla?
Nej
Vem kramade du senast?
Tonny
Vad längtar du till?
Min maskerad på lördag.
Vad heter dina husdjur?
Jag har inte namngett våra fiskar
Har du körkort?
Nej
Favoritgodis?
Lakrits
Morgon- eller nattmänniska?
Nattmänniska
Sparare eller slösare?
En blandning
Har du några homosexuella vänner?
Nej, inte vad jag vet.
Bio eller promenad?
Bio
Är du kittlig?
Tyvärr är jag det
Rädd för insekter?
Nej.
Anser du att du är stark?
Nej.

Inga kommentarer: