fredag, maj 28, 2010

Dags för en tjejkväll!!

Vid halv sju ska jag, Madde, Julia och Anna ses på Greken för att äta middag. Jag är sugen på grekisk mat så det får nog bli det även om det är lite dyrare. Egentligen skulle man dricka vin kvällen till ära men då blir det lite väl dyrt och det är roligare om alla dricker vin med, men eftersom vi har en person under 18 och en som kör så blir det inget vin för dem och då blir det nog läsk eller vatten för min del också. Efter maten är det dags för bio och Sex and the city 2 ska bli trevligt. Tyvärr har den fått dålig kritik, fick bara två gubbar i Kristianstadsbladet men man ska inte alltid lita på kritikerna så jag hoppas fortfarande att den ska vara bra!! Efter bion vet jag inte vad som händer men det blir kanske en tur hem till Jocke där pojkarna är annars blir det väl hem och sen sängen!! Hoppas ni får en trevlig kväll så hörs vi och ses vi...

Inga kommentarer: