söndag, januari 10, 2010

Sko problem

Nu närmar sig T:s examen med stormsteg och jag börjar få lite smått panik hur allt ska hinnas med!! Jag tror dock det kommer lösa sig (hoppas jag)... Förutom tidsnöden så har jag även ett annat problem... Vad jag ska ha på fötterna, jag tänkte ha ett par i kyrkan och när jag är ute och ett par finare och svalare skor när vi är i klubbstugan . De jag ska ha i kyrkan och ute är inget direkt problem utan problemet är vad jag ska ha på mig när jag är värdinna i B-lövs klubbstuga med släkt, familj och vänner. Jag har två alternativ!!

De jag hade på nyår:













Och ett par jag hade vid E:s dop:












Tar gärna emot hjälp från er mina kära blogg läsare. Vilka tycker ni jag ska ha??

3 kommentarer:

Lisette sa...

De som du haft på nyår röstar jag på! De var jätte fina enligt mig. =)

Anonym sa...

Jag hade tagit dem du hade på nyår! kram

Madeleine sa...

hade nog oxå tagit nyårsskorna, tror det kan passa bra till den klänningen du hade tänkt oxå! :)