onsdag, december 23, 2009

Lite tidsfödriv så här på lillejulafton

1. Vilken svordom använder du mest?
Är rätt så ful i munnen så det är lite svårt att välja men jag tror det är j**la och sen ett ord efter typ pucko
2. Äger du en iPod?
Ja!!
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
08.30
4. Hur många resväskor äger du?
0
5. Använder du flip-floppar?
Hm jo ibland på sommaren.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Blandat, men det brukar bli Willys.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag brukar hålla i kameran så det brukar bli andra, men jag är gärna med på bild...
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Transsibierian
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En kompis
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En fin examenspresent till min T
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, det stämmer ibland me.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Den är tom
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Vet inte, Amanda Jensen kanske?!
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja idag!! Men sen är det ju en del hemligheter denna veckan eftersom det är julafton i morgon!!
16. När var senast någon stötte på dig?
Det var längesedan, minns inte
17. Vad åt du till middag senast?
Fisksoppa
18. Använder du huvtröjor?
Ibland.
19. Kan du vissla?
Japp
20. Vem var den senaste som ringde dig?
T
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg och dal banan
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Alldedes säkert.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
044-
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Litet om man räknar Gamlegådens centrum!! Annars är det Nova Lund och det är ju ganska stort!!
26. Hur många syskon har du?
Tre
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nja ibland !!
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen men jag är duktig på många repliker i Titanic.
29. Äger du några popband t-shirts?
Nopp
30. När flög du senast?
När jag och mamma flög hem från England 2003.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4
32. Läser du för skojs skull?
Ja inte så ofta som innan, men jag tycker om att läsa.
33. Pratar du några andra språk?
Engelska, men inte jätte bra.
34. Diskar du din egen disk?
Ja tyvärr
35. Har du gråtit offentligt?
Ja det har jag säkert
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ofta
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja en tatuering hade varit trevligt
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Om han vill så visst men annars är det ok att dela notan.
40. Kan du kasta macka?
Nej.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
42. Vad har du med dig in på bion?
Dricka och godis.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Esbjörn som jag hade i historia och religion på Önnestad, för att han var bra på sitt ämne, trevlig och såg alla elever. Plus att han undervisade i mitt favorit ämne Historia
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej
45. Vad har du för väder?
Slaskigt och kallt!
46. Har du en blogg?
Mmmm
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Bageri (jag vet det är inget ämne)
48. Gillar du att flyga?
Jadå.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam, ha humor och ärilig
50. När sov du senast på golvet?
Har nog aldrig hänt.
51. Vilken är din favoritdrink?
Gin och tonic
52. Gillar du din boende-situation?
Hm, nja kan nog bli lite bättre.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Ystad
54. Din pappas hemstad?
Kristianstad
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8 timmar minst.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej inte just nu men blir nog i vår när jag ska plugga.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Melon
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25!!
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej för jag är så kass på båda
62. Tror du på liv på andra planeter?
Vet inte.
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
T.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
??
65. Vad var det senaste du åt?
En skål med havregrynsgröt.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma kön.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De tyckte det passade, att jag såg ut som en Jenny
68. Gillar du senap?
Ja
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Vad f*n gör jag nu??
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja!!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Lotta på Bråkmarkargatan (när jag var i hennes ålder då)
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej.
73. Tycker du om att krama folk?
Ja det kan var mysigt
74. Skulle du säga att du är trendig?
Nej inte direkt.
75. Äger du en digitalkamera?
Ja.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen, tror jag!!
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Ja, men det beror på vem det är.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen men jag har nästan gråtit vid flera tillfällen.
79. Tycker du att du är attraktiv?
Nej inte direkt.
80. Vad är du allergisk mot?
Nickel.
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, eller kanske ibland.
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Magnus, Gabriel
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Alla som läser detta och inte redan har skrivit ett sådant här, ni utmanar jag!

Inga kommentarer: