söndag, november 15, 2009

Gårdagens spelkväl!!

I går hade vi lite spelkväll här på G-gatan och spelade brädspel. Vi spelade Sista ordet och Upp till bevis som vi lånat av A och P. Spelkvällen avslutades med en runda TP. Det roligaste av spelen tyckte jag Upp till bevis var där skulle man göra olika övningar i par t.ex. sätta ihop ord av ett antal bokstäver och den ena i paret läste ett ord baklänges och den andra skulle gissa vad ordet blev på rätt håll. Men den roligaste var kropp mot kropp där man skulle sätta ihop två kroppsdelar som stod på ett kort t.ex. näsa och långfinger man skulle även sätta koret mellan så och sen skulle man klara så många uppmaningar som möjligt utan att släppa korten man hade mellan sig. Gårdagens rekord blev åtta och det var jag och min T som satte det!! Nedan följer bilder hur det kan se ut när man spelar just detta moment...











2 kommentarer:

Johanna sa...

snyggt att man ser att jag har hål i mina leggins, oooooh sexii! eller inte :P

Anonym sa...

mohahahaha