lördag, oktober 31, 2009

Hur tänker svenska folket??

Åter igen hängde Eddie löst i gårdagens Idol. Jag tyckte han var jätte bra i går. Han förtjänar inte att hänga löst för han var inte dålig i går. Med risk för att kvällens middags inbjudan blir indragen :-P så tyckte jag att Rabih var sämst i går. Men svenska folket ser kanske inte det som jag gör hans charm och fina sång röst... Förutom honom tyckte jag att Tove och Reza var väldigt duktiga i går!! Så svenska folket kom igen och rösta på Eddie för han förtjänar verkligen sin plats i Idol!!


3 kommentarer:

Johanna sa...

Där rök middagen, hahaha... Nee men bara för att rabih var dålig i går betyder det inte att han var tvungen att åka, det handlar ju om hur dem utvecklas mm,, och ja eddie han har utvecklats, men rätt person fick lämna i går.....

En skånsk Göteborgare sa...

Nej jag tycker inte heller han skulle behöva åka hem men hänga lite löst kan han ju fått göra, men jag tyckte det var rätt person som fick åka hem!!

Madeleine sa...

Rätt person åkte! Tyckte annars att Calle o Erik var bäst!!!

Erik är min absoluta favorit,,, GÅSHUD!!!!