fredag, oktober 30, 2009

Helsingborg - Djurgården

I onsdags var ju jag i Hbg tillsammans med T, A och P för att se fotboll. Matchen var ganska tråkig tycker jag, men det kan ha berott lite på att jag inte hejar på något av lagen. Både A och T som jag satt mellan var mer exalterade än jag och skrek lite. Matchen slutade 2-0 till Djurgården. Efter matchen var det avtackning för Henke Larsson som spelade sin sista match det var ganska häftigt faktiskt, hela Olympia stod upp för honom. Han blev rörd och grät av hyllningen från fansen, jag är inget HIF fan men jag tycker han har varit duktig i landslaget så han fick även min hyllning. Nedan följer lite bilder från kvällen.












Mitt trevliga sällskap på matchen












Eftersom det var kallt blev det premiär för vinterjackan och de varma vantarna, frös dock om fötterna.











Fansen hyllar sin hjälte Henrik Larsson











Denna höll vi upp under avtackningen av Henke, bilden är lite dålig för den är tagen med mobilkamera.

2 kommentarer:

Johanna Daludd sa...

Ser kallt ut, men trevligt

En skånsk Göteborgare sa...

Det var trevligt och kallt, jag hade vinterjacka och under jeansen hade jag långkalsonger och utanpå detta regnbyxor... Så kallt är det aldrig på Swedbank stadion där är det alltid sommar... ;-P