fredag, oktober 23, 2009

Helgen

Fredag: Idag blir det en lugn kväll. Jag hade två aktivteter inbokade den ena fika på Brödboden ställdes in på grund av en krånglande mage och den andra ställdes in på grund av att fikan men nu skulle jag ju kunna träffa T på högskolan men jag stannar nog hemma ändå för jag blev utkonkurrerad av P i går. Vad som händer senare vet jag inte men antagligen blir det väl Idol som vanligt.

Lördag: Hade jag tänkt en liten runda i stan, de är långlördag och då brukar det alltid hända lite mer i stan. Sedan var det någon affär som hade utförsällning också 80 % på alla kläder kan kanske hitta något fynd. Efter det så blir det kanske en fika på något trevligt café eller så. Kvällen blir nog som i dag lugn, kanske en film eller bara tv vi får se.

Söndag: Då kommer pappa, V och K och hämtar oss. Vi ska åka till IKEA i Älmhult och shoppa lite. Det brukar bli ett bra tag man stannar på IKEA så det blir nog åtminstone en halvdag där. Eftersom det är löning idag så blir det nog en del köer!! Får hoppas att pappa och c:o inte glömmer bort att man ska ställa tillbaka klockan natten till söndag så de kommer en timme för tidigt...

4 kommentarer:

Madeleine sa...

Vilken affär har utförsäljning????
Det har jag missat.. hehe

Jenny sa...

Jag vet inte vad den heter men den ligger på en av smågatorna. Den gatan där man går in till Hälsa och helhet...

Johanna Daludd sa...

overkill, märkeskläder. den går i konkurs så dem har 80% rabatt bara i morgon.

Madeleine sa...

Finns där en affär... inte konstigt att den "konkar" om man aldrig hört talas om den....