tisdag, oktober 06, 2009

Lite frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 29 år
2. Vem var den sista du träffade? Min T
3. Hur lång är du? 1,68
4. Vilken var den senaste film du sett? The big one

5. Vem ringde du senast? Min T
6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem? Anna- Hej. Det har blivit ändrade planer så jag ska inte till Malmö i morgon. Kram
7. Vad är dagens planer? Kolla utbildningar och kanske träffa T i stan
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? När vi var på kräftskiva kommer inte riktigt ihåg när.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 10.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en annan stad
17. Vad skrämde dig som barn? När jag sprang bort mig på båten när jag var fem.
18. Vem fick dig att skratta senast? T
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover alltid med kläder, sommar som vinter.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ibland när jag är med mina vänner.
27. Vilken är din favoritglass? Lakritsglassen i glasskiosken i Simrishamn.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, betala skulder, shoppa och spara
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller te
32. Sover du på någon särskild sida? Ja närmast fönstret
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa? Jadå
35. Är du en beroendemänniska? Nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej faktiskt inte.
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Jadå engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja men inte för att jag var sjuk.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, nöjen och resor.
42. Äger du dyra smycken? Ja det tror jag.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Frukost!
45. Vem är den roligaste människan du känner?
46. Välj ett ärr på din kropp? Nej
47. Vad har du för ringsignal? But I do love you med Leann Rimes
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Banken Pub & Restaurang
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag cyklar inte för snabbt ;-P
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med Är det någon där av Marian Keyes
54. Läser du dagstidningen? Ofta fast på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Tiden jag ska var på VLC på fredag
59. När var du i kyrkan senast? Midnattsmässan i julas
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har tråkigt och vill döda lite tid.

Inga kommentarer: