fredag, december 05, 2008

Jag är trött

Jäsp jag vill sova!! Eller nej lite tidigt är det!! Jag är så himla trött har haft praktik hela veckan och börjat tidigt alla dagar utom en, med tidigt menar jag halv åtta... Upp sex!! Sen tar det på krafterna att vara på praktiken också, sexton barn mellan tre och fem år som leker, skriker och bråkar... Oftast är inte alla där samtidigt men det är jobbigt ändå!! Inte nog med det i onsdags natt kom V hem till oss vid ett på natten och eftersom jag visste att han skulle komma "hem" så somnade jag inte riktigt djupt förren vid halv två när jag legat vaken en stund efter att han kommit. I går ringde A och vi hjälpte henne och P med flytten från tredje våningen i hus A till tredje våningen i hus B... Har ont i mina ben idag!! Jag och min T ska på bio i kväll så jag får hoppas jag håller mig vaken då... ;-P. I morgon ska jag bara ta det lugnt och sova LÄNGE!!

Inga kommentarer: