söndag, december 28, 2008

Helgen

Fredag: V och K var här och vi spelade lite Wii innan vi åkte till idrottshallen där vi träffade anden. I idrottshallen tittade vi på alliansen, vi fick se två matcher Vinslöv mot Linderöd och Bjärlöv mot Nosaby. Det roligaste med första matchen var att där var ett självmål!! Den andra matchen var spännande i nio minuter innan Nosaby gjorde två snabba mål. Tyvärr vann fel lag!! Efter att V kört hem anden och T till jobbet åkte vi hem till G-gatan och spelade lite mer Wii och drack te. När jag var ensam tittade jag på Greys, satt vid datorn och såg På spåret.

Lördag: Tog jag det lugnt och slappade. Efter att vi ätit och duschat stack vi hem till A och P som hade inflyttningsfest. Vi hade köpt varsin julklapp som vi spelade om sen. Jag satt först med en julklapp men när leken var slut satt jag utan... T fick två cider som han inte dricker så jag fick en julklapp ändå... Hade jag fått behålla den jag tog först hade jag blivit glad för det var en jätte söt spargris. Anden och J fick en ny familjemedlem som ska få följa med på nyår, Jan Ove. T skulle jobba idag så vi följde inte med ut, jag tog det rätt lugnt så jag var osså trött. Kvällen slutade vid kvart över elva när vi cyklade hem.

Söndag: Idag har vi tagit det lugnt. T jobbade till tre och sen tittade jag på tv medan T "vilade ögonen" i mitt knä... Efter tv blev det spagetti och köttfärssås och film. Efter filmen blev det lite Wii och som vanligt gick det piss för mig...

Inte den bästa helgen jag varit med om men inte den sämsta heller, men jag får väl tänka på att T:s jobb ger pengar…

Ni får ha det bäst så länge så ses vi kanske!!

Inga kommentarer: