fredag, december 19, 2008

Alliansen dagen efter

I går var det då matchen T väntat på den mot Edenryd i alliansen. V kunde inte gå för han spelade match i tennis men K och jag gick och tittade. Vi kom precis när en match slutade och en annan började så vi fick även se Vinslöv I och Venestad I. Matchen slutade 6-3 till Vinslöv, det var en ganska dryg match jag satt ju bara och väntade på nästa. Klockan 21.25 kom då två grönklädda lag ut på planen. Eftersom båda var gröna fick stackarna i Bjärlöv ha västar, som också var gröna... När de hade spelat i tio minuter och det var paus stod det 3-0 till Edenryd och det såg inte bra ut för mina favoriter. Efter lite dricka och snack var det andra halvlek där Bjärlöv vände 0-3 till 4-3 i sista sekunden och jag skrek, jublade och applåderade(typ)... T gjorde inga mål dock men det var en rolig och spännande match och jag ser fram emot nästa match som är den 26, om nu T spelar!!

Inga kommentarer: