lördag, oktober 25, 2008

Helgen

Fredag: Var vi hemma hos A och P för att spela och umgås, vi spelade bl.a. Upp till bevis, det var jätte roligt det gick ut på att man var i par och skulle klara uppdrag t.ex. T läste ordet travs så skulle jag gissa vad det var på rätt håll (rätt svar e svart)... Det roligaste var kropp mot kropp som gick ut på att man skulle få två kroppsdelar som skulle röra vid varandra, t.ex. näsa mot mage. Sen fick man två nya delar och man fick inte släppa den första positionen... Svårt men skit kul... Mitt och T:s rekord 11!! senare kom det lite mer folk och det blev mer spel, dricka och något jag inte gjort sen jag var 14, sanning och konsekvens. Jag och T gick hem tidigt för T:s fick ont i magen. Det var tråkigt att behöva gå hem så tidigt, men det var rätt skönt osså. Sen slapp vi det som hände sen!!

Lördag: Idag har jag varit en runda i stan, städat och senare blir det förfest, bowling och sen ut. Det blir kanske lite spel idag med beroende på vad folk är sugna på!! Anden och J kommer hit senare och A och P kommer osså hit om de hinner annars möter de oss på bussen.

Söndag: Blir lugn jag ska plugga och T ska slappa fram för datorn eller tv:n...

Inga kommentarer: