söndag, oktober 19, 2008

Helgen

Fredags kvällen spenderades hemma hos J och anden som hade bjudit in oss på kaffe. Anden hade gjort en äppelpaj så det bjöds även på det. Tyvärr äter jag inte paj men den såg god ut. Efter kaffe, paj och Idol blev det Pratmakarna, ett spel som går ut på att man är par och förklara ord för varandra. Det var väldigt roligt och jag och T vann båda gångerna vi spelade.

Lördagen började för tidigt enligt mig, hade sovit dåligt så jag var trött när klockan ringde. Efter frukost tog vi bussen till stan för att ta tåget till Torp. I Torp bjöds det på födelsedgaskalas med mat, tårta och kakor eftersom T:s mamma fyllde 48. Det var en okej och lugn dag. Dagen hade blivit bättre om jag inte varit så trött.

Idag, söndag har vi varit i Malmö och köpt skrivare och tittat lite. Egentligen skulle vi gå en runda och äta på IKEA men efter att vi yrat rundor hamnade vi på Max i Lund istället... Jag och T tog ett tåg tidigare hem, vilket var bra för då slapp jag missa Gossip girl!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men erkänn att ni fuskade lite.. ;) hehe.. det var trevligt får vi göra om... :) kramar!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Självklart gjorde vi det, måste man ju göra;). Absolut får vi göra om det. Det blir gott kaffe i kaffebryggaren:)