lördag, augusti 30, 2008

Rapport från gårdagen!!

I går tittade jag och V på fotboll i Bjärlöv!! Det var en ok match som slutade 5-1 till fel lag. Jag har smakat godare korv den var inte så jätte god som T påstår + att den var bränd!! Matchen var som jag tidigare nämnde ok, de var ett rött kort men det missade jag, stackars mig!! T fick ett gult kort så nu får han inte spela nästa match och sen kan han inte spela nästa heller... Det blir inte mycke fotboll för din del nu T. Det roliga med det gula kortet var att kille som T var på skrek som om han höll på att dö eller något, men det var tydligen inte så farligt... Jävla bönner!!

Man kan ha roligare en fredgas kväll än att se favoriterna i division sju förlora samtidigt som man håller på att frysa ihjäl, men men T tyckte ju om att vi var där (tror jag) och det betyder alltid något!!

Ha det bäst så ses vi kanske i vimmlet ikväll!!

1 kommentar:

Anna sa...

pinsamt, mycket pinsamt! Jag hade skämts om jag hade varit Tonny!