torsdag, augusti 14, 2008

Nu är de köpta och hämtade!!

Den 30 september är det äntligen dags för mitt älskade favorit lag att spela derby mot T:s favoriter HIF. Jag vet att det är länge till den 30, 1,5 månad om vi ska var exakta, men nu när vi har biljetter så är det helt plötsligt på riktigt... Vi ska dit de är bestämt!! Vi blir ett gäng på fem så vi kör ner, trevligt!! Oftast brukar det komma något mellan när vi ska till Malmö stadion, senast vi skulle dit blev T förkyld, det var typ en evighets sedan vi var där och vi har varit på Olympia två gånger i år (tror det är två kan var fler gånger)!! jag vet jag är en dålig supporter som går match med värsta fienden... Bör tilläggas att den ena gången var det faktiskt mot MFF, men jag tvingades stå på södra läktaren i närheten av HIF klacken där man blir dödad om man skulle bli glad när Malmö gör mål…


Får bara hoppas att Malmö spelar lite bättre än det gjort tidigare... Skulle vara skönt och slippa T:s tjat om hur bra HIF är...

Inga kommentarer: