torsdag, augusti 28, 2008

Klagar jag för mycket??

T tycker att jag klagar för mycket här på bloggen, han säger det hela tiden när min blogg kommer på tal... Nu är då frågan är klaga det enda jag gör?? Jag menar man måste ju få säga vad man tycker och tänker eller?? Det kan kanske finnas en anledning till att jag gnäller, du har inte funderat på det T??

Just nu händer det inte så mycket i mitt liv, börjar skolan på måndag efter ett allt för långt sommarlov och äntligen kanske jag får något lite roligare att skriva om här. Så förhoppningsvis blir det mer positivt och mindre gnäll i fortsättningen!! Lördag är det fest så då kommer det väl förhoppningsvis ett lite roligare inlägg efter det och kanske bilder vem vet...

Men ni får ha det bäst så länge så ses vi kanske i vimlet på lördag!!

Inga kommentarer: