fredag, juli 18, 2008

Snart åker vi!!

På tisdag åker jag och T till Öland och ska ha lite semester. Vi har planerat tre dagar på Öland och en i Kalmar. Ska bli trevligt...

Även om vi inte åker förrän på tisdag ska vi börja packa idag eftersom våra dagar är rätt så fullpackade med kalas, fotboll och en tur till HBG. Pack listan e skriven (den är dock inte lika lång som din M.. :-P)Vi ska ha T:s stora vandringsväska och packa i. Hade jag fått bestämma hade vi tagit rulle väskor men men... Det är min födelsedagspresent så jag borde kanske ha lite krav… Det är T som får bära den stor väska ändå för jag är så liten och klen... Så det är kanske tur att det inte blev rulleväska för då hade jag kanske fått bära mitt bagage själv och hur hade det sett ut?? ;-P

Efter resan kommer det att komma upp bilder…

Men ni får ha det bäst så länge... xxxx

Inga kommentarer: