onsdag, juni 04, 2008

Om en vecka...

Om en vecka är det en alldeles speciell dag... Det är min födelsedag!! Jippi!! Äntligen fyller jag 23 vilket innebär att jag får komma in på Grand även på lördagar... Tyvärr är T och flera i våran vänskapskrets under 23 så det blir kanske inte så mycke Grand på lördagar ändå, men eftersom det är fler som är över 23 finns det en chans att de under osså kommer in...


Födelsedagen kommer först firas flera gånger...
Den 11 då ska jag och T äta något gott och göra allt mysigt och roligt jag vill...
Den 13 blir det fest för kompisarna, antagligen Grand!!
Den 15 blir det firande med T:s familj och delar av min.
Tb, mamma och A kunde inte för de jobbade så jag och A och mamma pratade om att ses någon annan gång. Men så är det när man är familjemedlem med två sjuksköterskor och en som jobbar på sos…

Jag hoppas det blir en jätte rolig födelsedag och hoppas jag kan komma på något att äta…

Inga kommentarer: