onsdag, juni 25, 2008

När får jag träffa dej T??

Suck... Återigen är min T på jobbet och jag sitter här hemma... Det känns inte som om vi träffas alls när han jobbar. Om vi tar denna vecka och börjar med måndag: T jobbade till halv fyra klockan fem skulle han spela tennis med P och var hemma vid halv sju. Då hade han jobbat från sju... Tisdag, i går så jobbade han till tre och sen var han med K de åt och gick på bio och sen var T inte hemma förrän vid halv tio. I dag kommer han någon gång efter tre och sedan drar han igen för att träna fotboll vid sex... Suck man hinner ju inte göra något… I morgon är han dock ledig och då ska vi åka någonstans kanske Hbg eller Simrishamn beroende på väder och vind, äntligen ska jag få var lite med min T, men underbart e kort för sedan ska han jobba hela helgen... Jag blir galen!!

2 kommentarer:

Graniz sa...

Men nätterna?
De har du väl ändå med med honom...

En skånsk Göteborgare sa...

Joj me då sover vi ju bara... så jag räknar inte dom