söndag, juni 01, 2008

Gårdagens date

I går var jag och min T ute på en liten date.


Daten började med bio, vi hade reserverat biljetter till What Happens in Vegas, men när vi kom dit sa hon i kassan att de hade datorproblem så det kunde inte se resavationer så det var först till kvarn som gällde… Först gick vi och köpte godis på hemmakväll och sen blev det kaffe och väntan... Vid kvart i nio (filmen började nio) stod jag i kön och när vi kom in var det redan mycke folk i salongen men vi fock ok platser ändå... Jag tror de var bredvid dem jag bokat från början men jag vet inte riktigt.

Efter bion gick vi till Cohibar och jag tog en gin o tonic och T en whisky med Cola. Vi satt där och mös och drack våra drinkar... Hoppas på en lång och varm sommar...

Kvällen eller natten avslutades med en lite promenad i T-parken, även det mysigt...

Inga kommentarer: