söndag, juni 15, 2008

Födelsedagen e över!!

Då var familjekalaset osså över o nu är det ett år till nästa gång... I onsdags så åt jag och min T fläskfilé med fetaost sallad och ris, skulle egentligen var coscos men T sa att han inte gillade det. Vi skulle egentligen grilla men vädret sa nej!! Jag fick resan till Öland som först var inställd men som beställdes igen i present av min lille T.

I fredgas hade vi fest för kompisarna med Banken och då fick jag blommor, en flaska vin, en groda (inte levande då) och ett godis horn. Det blev en trevlig kväll och jag mådde även bra dagen efter.

I dag hade vi då kalas för delar av min familj och Ts familj. Det bjöds på bullar, glasskaka, kaffe och te. I present väg fick jag pengar till resa i vår, solfjäder som K gjort, present kort och en tröja... Trevligt trevligt...

Nu är det bar och vänta till den andra juli när jag får mina sista presenter… Ja ja det är inte lätt när halva familjen jobbar som de gör...

Inga kommentarer: