torsdag, juni 26, 2008

Helsingör!!

Idag var jag och T i Helsingör för att strosa och handla lite... Först hade vi tänkte åka över en snabbis till Helsingör, men sen blev det bättre väder så vi stannade ett bra tag.

Vi hamnade på en mexikans restaurang, vi åt tacobuffe, jätte gott!! T drack öl och jag vatten men T tvingade mig att smaka på hans öl för den var ju mild och han påstod att jag skulle tycka om den... Ska erkänna att den inte var lika äcklig som annan öl…Besöket avslutades med en grön drink som enligt mig smak lite skumt, men T gillade den...
























Efter maten tog vi en lite promenad ut till Kronoborgsslott och var lite turister...




















På vägen till båten såg T en söt liten fyr (eller vad det nu är)…












På hemvägen handlade vi lite och sedan satte vi oss uppe på soldäck, för en gång skulle önskade vi att resan skulle var lite längre, vi kunde ha stannat på båten en tur fram och tillbax men så mysigt var det inte...




















Ett av fynden från dagen...

2 kommentarer:

Graniz sa...

Nice jäger :P

Anonym sa...

Va trevligt dom verkar ha det:)