måndag, maj 19, 2008

Jag har tråkigt...

Suck!! Just nu e jag enbart trött och sur på allting. T är inte hemma för han jobbar, ska dock komma hem snart!! Ute är det kallt och regnigt, tråkigt. Har varit duktig och pluggat lite idag men eftersom jag hade ärenden till stan så blev det inte så länge... Denna dag har gått så himla snabbt, det är jobbigt. I morgon är det skolan igen, det är bara en och en halv timme musik men jag är inte jätte sugen på skolan ändå, har tappat motivation, men det är bara några veckor kvar till sommarlovet så det ska jag nog klara ändå, kan man hoppas...

Som sagt så en jag bara sur och trött på allting... Sur på skolan, för att just nu är det bara en massa uppgifter. Sur på T för att han aldrig är hemma och när han väl prioriterar att var hemma så beror det oftast inte på mig. Jag är sur på vädret för att det inte kan var fint igen. Jag är sur på C för att hon först lovade mig jobb och sen ringer och säger att: nej jag gav jobbet till någon annan. Som sagt jag e sur på det mesta... Och sen har jag tråkigt osså...

Inga kommentarer: