tisdag, maj 13, 2008

Här har ni mitt liv!

För 4 år sedan:
Var jag 18 år gammal, hade varit tillsammans med min T i lite mer än 1 månad. En månad kvar till studenten så det var VÄLDIGT mycket på gång.


För 3 år sedan:
Var jag tyvärr arbetslös och fördrev mina dagar med tv, dator och hänga hos grannen, när hon inte plugga. Eftersom min T hade körkort blev det mer fest nu.

För 1 år sedan:
Jag gick mina sista veckor på Önnestad och längtade bara till sommaren och hoppades på minst en trea i betyg och ett fint väder, men det blev dock ingen fin sommar detta året heller.

För 3 mån sedan:
Det var mest kallt och tråkigt. Ljuspunkten var den 14 när jag och T firade alla hjärtans dag i Malmö på "vår" restaurang... Önskar att jag tagit en kofta, det var kallt…

Igår:
Var jag i skolan från 08.00 till 15.50, hade basgruppsarbete, seminarier och föreläsning. Prata med M i telefon och vi prata om en tjejkväll på lördag... Hoppas...

Imorgon:
Är det dags för basgrupps arbete igen och sen sak jag tvätta och försöka hinna med att läsa lite.

Om ett år:
Hoppas att jag sitter i en lägenhet i någon annan del av Krsd. Ett och ett halvt år kvar till examen...

Inga kommentarer: