lördag, maj 24, 2008

Helgens planer

Då var det helg igen då och vad ska då hända??


Gårdags kvällen spenderades på en hård bänk i Gk. Match mellan Köpinge och Bjärlöv, division 7... Det var rätt så kallt men jag och V överlevde ändå... I pausen blev det en knubbigt bränd korv med ketchup och senap... Den var god trotts färgen... Matchen slutade 2-0 till Köping... :-(...

Idag är det äventyrsgolf och Eurovision Song Contest som gäller. Äventyrsgolfen kommer nog gå åt skogen men jag får hoppas jag har kuligt ändå. http://www.aventyrs-golf.se/
I kväll är det som sagt Eurovision Song Contest som gäller och jag och T ska ha en vinkväll framför tv:n kan bli trevligt... T hejar på Lettland och Grekland för att de är så snygga (Lettland för att det är en rolig låt och Grekland för att hon är snygg...) Det har även tippats hur det går för Sverige och nedanför kan ni läsa tipplistan:
V: 1
K: 3 (tror jag)
Jag: 5
T: 10
Pappa: 11
Vinsten för den som tippat rätt är en glass…

Söndagen blir lugn T ska spela match, igen!! Och jag ska nog plugga och slappa…

Hoppas ni får en trevlig helg...

Inga kommentarer: