torsdag, mars 13, 2008

Påsk!!

Jag kom fram till när jag kolla i min kalender häromdagen att det är påsk nästa vecka… Det känns jätte konstigt, för påsken ska komma på våren och jag tycker inte det är vår nu, idag när jag skulle sticka hemifrån var det + 5 och det såg ut som det skulle regna när som helst... Jag vill ha sol och lite värme när det är påsk!! Påsken kommer rätt så tidigt i år långfredagen är den 20 mars och förra året var den början av april och förra året igen ännu senare. Det känns som sagt som att påsken kommer så snabbt, eller e det så att man börjar bli gammal och tycker tiden går för fort... ;-)

Påsken ska antagligen firas i Torp, det är inte hundra bestämt än (tror jag inte i alla fall). Men med störst sannolikhet blir det så. Vi brukar fira påsken i Torp så det hade varit trevligt att fira någon annanstans, men folk jobbar så det funkar inte... Tyvärr...

Ja ja vi får hoppas att det blir en bra påsk och att T inte förvandlas till en kyckling... ;-P

Puss och kram ses på stan

Inga kommentarer: