måndag, mars 17, 2008

Ibland hatar jag skolan!!

I förra veckan bestämde jag med A att jag skulle gör amin sista fältdag innan VFU:n den 27 istället för den 28 som det var tänkt från början… Jag var nöjd och hon var nog osså nöjd... Men!!
Idag upptäckte jag att tisdagens seminarie blivit flyttat till torsdag (nästa vecka) och då måste jag gör a min fältdag den 28... Vill inte!!

Det har varit rörigt och jobbigt sedan jag började, gick genom mina läsanvisningar och såg att de har glömt bort en hel uppgift... Ups!! Sen så ändras schemat stup i kvarten även om vi gått i två månader och det borde var som det ska, men nej!!

För att använda ett T utryck: Jävla klydderövar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Du får skriva lite mer. :)

En skånsk Göteborgare sa...

Ja det får bli nu när skolan lugnat ner sig!!