onsdag, januari 09, 2008

Vill festa!!

Jag e så jäkla sugen på att festa... Känns som en evighet sedan jag hade en kul utekväll... Eller rättare sagt inte sedan den 30 november, när vi var på Grand…

Lillebror ska ut i kväll och jag e osså sugen. Inte idag då men till helgen. Det känns som det var ett tag sedan man hittade på något riktigt kul. Jag och T ska antagligen till Hbg på fredag (om bilen vill som vi vill ;-)). Kan bli kul men jag är sugen på att bowla eller liknande. Eller festa då… Ja ja jag får väl hålla mig ett tag till för en sak är säker i februari blir det 22 års fest!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad ska ni göra där?? Jag e oxå sugen på festa.. eller iaf träffas ett helt gäng o sitta o snacka...

En skånsk Göteborgare sa...

Det blev inget Hbg, vi skulle egentligen gå på ikea och väla men det blev inget för vi kunde inte låna bilen.