tisdag, januari 22, 2008

Tre sätt att försöka tysta en skrikande handbolls suporter!!

1. Knyta en skarfs över munnen!!










Fungerade inte... Skarfsen avlägsnades och han kunde även skrika genom den...


2. Ge honom något att äta










Fungerade inte eftersom han åt upp kexet och fortsatte skrika + att han skrek under tiden han åt.

3. Pussa honom










Fungerade bara när jag var där men jag orkade inte med att pussa honom i en timme och det var risk för stryk om jag var där för länge

Slutsatsen är att man kan inte tysta honom och man får stå ut med att han skriker och att man får ont i öronen... Som jag nämnt i tidigare inlägg så är detta en av nackdelarna med att bo ihop med en sportintresserad, kan vara jobbigt att bara umgås med sådan osså, det är fler i min närhet som är högljuda när de ser handboll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nykeln med att tycka det är kanon att titta på sport e att man lever sig in i det

Anonym sa...

Hehe.... Va det en pik???? :D