torsdag, januari 17, 2008

Slut!!

Den senaste månaden (om vi tar från den 26 december) har två par i min närhet gjort slut eller separerat vad man nu väljer att kalla det. Det känns jätte konstigt att dessa par har gått skilda vägar, speciellt det ena som varit tillsammans så länge!!

Den 25 januari ska jag hjälpa A och hålla koll på E eftersom B ska flytta och det blir mycket att göra och saker överallt. T och V ska osså med för att bära och köra bilen, vilket jag slipper eftersom jag är så klen... Jag hjälper gärna A men det känns rätt konstigt ändå att jag ska flytta B:s saker eftersom jag har typ gått och väntat på att de ska få råd att gifta sig. Jag har en jätte fin klänning som jag använt en gång och jag vill självklart använda den igen och jag har tänkt att om den inte varit vit så hade jag kunnat använda den när A och B gifter sig. Men nu blir det inte så och då behöver jag ju inte tänka på om klänningen går att använda eller inte.

H och R som var det första paret att göra slut hade varit tillsammans i 2 år och fyra månader när det tog slut. R gjorde slut på annandagen och med hänsyn till H behöver vi inte gå in på mer detaljer än att R gjorde slut och är nu med en annan. Eftersom H är en nära vän till mig så har jag sett hur hon mått och hon har inte varit gamla vanliga H, för er som känner henne vet hur hon e glad och lite galen ibland...

Även om man inte blir jätte förvånad ibland när det tar slut mellan två personer så får man ändå en chock, hon eller han kanske har pratat om att det är jobbigt men sen kan det bli bra igen och det är flera månader mellan uppbrottet och beskedet att de hade det jobbigt.

Så just nu är jag extra glad att jag har min T och att han inte verkar vilja lämna mig och jag skulle inte lämna honom för allt i världen!! Så i allt detta elände är jag glad att jag inte e singel!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

VAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!1 Har de gjort slut???????????? Men de har ju barn!!!!! ´Hur kan detta va???

En skånsk Göteborgare sa...

De har haft det jobbigt en tid nu och de har gått i familjeterapi och sånt men det funkar inte.. Tyvärr!!