torsdag, januari 17, 2008

Sex dagar kvar!!

Jaha då var AU1 snart slut då och inriktningen börjar om ca en vecka!! Det ska både bli spännande och lite läskigt, ny klass igen vilket är både positivt och negativt, men jag hoppas att det är en bra klass. Som tur är så har jag E, vi går i samma klass nu och kommer göra det i inriktningen osså. Jag börjar inriktningen nästa onsdag och i morgon har jag mitt sista seminarie i AU1... Jag lovar att följa upp inlägget och tala om hur det var, första dagen…

Önska mig lycka till på onsdag!!

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Lycka till! Själv börjar man redan på måndag.... Ingen vila här inte! Å andra sidan slutar jag i början av maj verkar det som.... Göööttt! :D

En skånsk Göteborgare sa...

Jag har bara schema till vecka 11 så jag vet inte när jag slutar!!