fredag, januari 18, 2008

Dagens hatobjekt....

... min väckarklocka!!

Ibland när man ställer timern så ändrar sig även klockan utan att jag tryckt in time... Så tidigare i morse ringde min klocka 07.45 som jag ställt den och jag låg kvar till dess att klockan visade 08.00. Jag går upp och klär på mig och stoppar i linserna och tänker börja med frukosten. Då tittar jag på klockan och ser att den är tio över sju!! Så jag går in i sovrummet och ser att T:s klocka står på 07.12 (eller likande) och han undrar vad jag gör uppe så här dags, jag går och lägger mig men kan inte sova!!

Så hade allt varit som vanligt hade jag precis gått upp nu och håller på att klä på mig, men i stället sitter jag här fullt påkläd, har ätit och borstat tänderna så jag skulle kunna sticka nu... Om det varit som vanligt!!

Inga kommentarer: