lördag, oktober 27, 2007

Jag skäms nästan!!

Usch i morgon ska jag följa med T på fotboll, fotbollen är inte det som är usch det är lagen som spelar... I morgon är det sista omgången i allsvenskan och jag ska följa med T till Hbg och se HIF - Halmstad. Alla lag spelar samtidigt så mitt älskade MFF spelar då me. Jag hade ju så klart velat vara där men eftersom T VÄGRAR göra som jag vill så e det Helsingborg som gäller. Jag hade i försäg kunnat säga nej men han mutade mig med två MFF glas...

Det är så synd om mig jag lider som tvingas gå på HIF… Jag får dessutom betala själv och stå på ståplats... Visst är det synd om mig...?!

Det enda bra med resan till Hbg e att vi ska äta pizza som jag e väldigt sugen på... Men det hade jag i försäg kunnat äta hemma i min ensamhet när T är i Hbg men ja ja man måste ju hitta något positivt med morgondagen...

1 kommentar:

Madeleine sa...

Det blev ju mga mål iaf....