lördag, september 15, 2007

Dagens nära döden upplevelse!!

Egentligen borde det vara gårdagens nära döden upplevelse...
För i går när jag skulle till Högskolan så lånade jag T cykel som är en gammal tävlingscykel utan fotbroms. När jag cyklade dit gick det hur bra som helst. Men när jag skulle hem däremot...
Jag hade varit och handlat på Öb och Ica Kvantum och hade en pappkasse i handen och när jag skulle cykla hem. Det var ingen direkt lysande ide eftersom påsen åkte in i hjulet hela tiden och ibland så hoppade cykeln till eftersom hjulet stöte på något som låg i kassen typ mjölken och eftersom jag inte är någon stjärna på att bromsa på T:s cykel så kunde det blivit farligt, men som tur var så klarade jag mej hem...

Ett tips från mej till er om ni ska handla och sen cykla hem skaffa då en cykel med pakethållare eller cykelkorg... För det är inte så bra eller smart att cykla med kassen på styret, det är både jobbigt och farligt...

Inga kommentarer: