fredag, augusti 17, 2007

Dagens arga fråga...

Varför får man inte ha sina grejer kvar??

Vi tar hela historien från början. Vi skulle ta tåget 06.50 till Hbg, T tittade i tabellen och såg att vi var tvungna att ta bussen 06.15. När vi kom ut till busshållplatsen såg jag att det fanns en telefon bredvid tiden vilket innebär att turen körs av taxi som man måste fixa en timme innan (vilket INTE stod i tidtabellen). Så vi bestämmer oss för att ta min cykel. Efter mycke gnäll och skador på cykeln satt vi äntligen på tåget.

När vi kom hem två dagar senare och T ska ta cykeln hem och jag bussen är den borta…

Varför kan man inte få ha sina saker i fred?? Detta är den andra cykeln de snor från mej och T och varför just nu när jag behöver den som mest och har minst pengar?? Aah jag blir så arg…

Inga kommentarer: