fredag, augusti 31, 2007

Suck!!

Idag skulle jag ta bussen till Krsd för att träffa basgrupp kompisar då tog jag för första gången på länge min röda ullkappa. Jag älskar verkligen min kappa men jag vill inte börja använda den nu den 31 augusti… Förra året var det sommar vid den här tiden!!
När jag satt på bussen var den aningen varm men det berodde på att de satt på värmen!!

Jag vill inte att hösten ska komma. Eftersom vi inte hade någon sommar så är det extra jobbigt. Ibland efter en riktig het sommar kan det vara skönt med höst. Men inte i år då...

Jag tycker hösten kan vara mysig också. När solen skiner och det blåser lite så att de färgglada löven faller (nu lätt det som jag var 100). Men höst brukar tyvärr innebära regn och blåst, vilket är mindre trevligt. För tillfället är bladen fortfarande gröna så det är ingen riktig höst utan bara höst temperatur. Ja, ja det är ju inget man kan göra bara acceptera att det är höst och hoppas den blir fin och inte allt för blåsig och regning...

Inga kommentarer: