onsdag, juli 04, 2007

Lite onödig fakta om mej....

FAVORIT

Färg: Röd

Plats: Vår lägenhet

Land: Sverige

Spel: Skibo

Drog: Te och kaffe

Film: Ingen aning

Djur: Grisar

Serie: OC

Skor: Bekväma och helst snygga

BRUKAR DU

Titta på dig själv i spegeln: Ofta

Gnälla: Ofta

Skrika: Ibland

Sova: Mycke

Ha ångest: Ibland, inte så ofta

Skada dig själv med flit: Nej

Ta mediciner du inte borde ta: Nej

Vilja dö: Nej

Drömma mardrömmar: Nej men har gjort

Drömma sexdrömmar: Gör väl alla

Ta droger: Aldrig

Försöka vara annorlunda: Har nog försökt men inte lyckats

Klä dig i svart: Ja då

Gå till kyrkan: Inte så jätte ofta

Gå i skolan: Sluta i juni och börjar förhoppningsvis igen i augusti

Röka: När jag var dum på några fester

Ha sex: Ja

Ljuga: Händer även den bästa

Hata folk: Nej hata e ett för starkt ord.

Lita på folk: Mer sällan en jag gör

VEM

Saknar du: Min pojkvän just nu (han e på golfbanan)

Vill du döda: Ingen!

Rörde dig sist: Min älskling

Vill du slå: Ingen just nu

Kysste dig sist: Tonny

Kramade du sist: Var nog osså Tonny

Vill du prata med: Någon som säger att jag vunnit tio miljoner på lotto

Skrek du på sist: Minns inte

Vill du vara som: Reese Witherspoon

Sårade dig sist: Inte en aning, längesen jag blev sårad :)

Gjorde dig riktigt glad senast: Min sötis

Fick du sms från senast: Madde

Ringde dig senast: Pappa

HAR DU

För många vänner: Absolut inte!

Förföljelsemani: Nix.

Tvångstankar: Nja inga allvarliga

Någon annan psykisk sjukdom: Nopp

Skadat någon: Inte allvarligt tror jag, var inget snällt barn

Färgat håret: Ja tre gånger.

Brutit några ben: Nix

Några piercings: Nej.

Några tatueringar: Nej, Men vill ha.

Egen dator: Nej, men min sambo har en så den e lite min me

Gjort bort dig rejält: För många ggr ;)

Bra självförtroende: Tyvärr inte

Komplex: Japp, mina fötter t.ex.

Kysst någon: Japp

Haft sex: Japp

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej

Varit kär: Absolut

Dumpat någon: Nej

Blivit dumpad: Ja en gång.

Stulit någonting: Japp :/

Lämnat landet: Ja

Rymt hemifrån: Nej

Tuttat eld på nåt: Nej

Gjort något olagligt: Ja men inget allvarligt

HUR

Går du: Normalt

Svarar du i telefonen: Hej det är…..

Fördriver du tiden: Hänger vid datorn, tv:n umgås med nära och kära

Mycket pengar har du: Lite

Ofta diskar du: De gånger det e min tur

Ofta städar du: Varannan vecka

Många stör du dig på: Det finns en hel del, men säger det inte ofta till dem

Ofta träffar du din familj: Sällan, för sällan när det gäller vissa delar av familjen.

Mycket äter du: Tills jag e mätt, älskar mat…

Inga kommentarer: