söndag, juni 17, 2007

Födelsedags firande

11 juni: Frukost på sängen av T. Med present. Det var en stor låda och den innehöll ett presentkort, en coca-cola och en Malibu + en hel hög med påsar… Presntkortet blev ett vitt linne. Och Malibun drack jag lite av på fredagen sen. Kvällen slutade med grillad flintastek med pasta.

15 juni: Fest!! Skulle bli i alla fall. Men eftersom folket inte kom blev det bowling och sen banken. Vi blev P, Ps flickvän J, M, T och jag. Jag fick en blomma av P och J. Nagellack av M och en tiara och en massa paketsnöre med tutor att ha runt halsen från T och M. Bowlingen gick skit… Sen gick vi in till stan vilket inte var så lysande med tanke på att jag knappt kunde snacka i går... Men det blev en jätte bra utekväll...

16 juni: Dags för firande med familjen. Det blev cheesecake som jag tyckte blev misslyckad smakade inte gott och blev inte som jag hoppats. Jag kunde som sagt knappt snacka så det blev mest kraxande från min sida. Presenter fick jag: Mamma och Tb en tröja, A med familj blommor och en plånbok, pappa en kastrull, T:s föräldrar lampa, T:s mormor och morfar gardiner, som var ok de var snygga och så men de var korta (föredrar gardiner som går till marken) och så var det konstigt syda så de ser sneda ut. Av V och K fick jag ett presentkort (eller lådan till ett i alla fall) och så fick jag en drinkbok och blommor som K gjort. Trevligt att träffa familjen så denna dag blev osså lyckad...

1 kommentar:

Madeleine sa...

Nåååååååå, hur gick det på MQ??? Du får ju berätta!!!!