onsdag, april 04, 2007

Vårdepression

Fångad av en stormvind har rätt jag har drabbats av en vårdepression...

Varför ska det drabba mej, det kunde väl drabbat fröken självupptagen och ytlig i stället… Men ja ja någon gång ska det väl vara min tur…

Depression är kanske lite överdrivet för jag mår ju egentligen inte dåligt. Jag är mest frustrerad för att saker inte är som jag vill att det ska vara. Allt e bara fel just nu, skolan går på som den ska men jag hänger inte riktigt med i dess takt, jag har noll motivation så det är inte jätte lätt och göra det jag ska. Jag vet inte riktigt hur jag ska gör i svenskan och då blir jag bara frustrerad och inget blir gjort. Min ekonomi e på väg i botten och jag är rädd för att inte få något sommarjobb. Suck...

Det enda som inte känns jobbigt just nu e att det snart e påsk och lov. Plus att jag har min T som får lyssna på mitt gnäll och tjat om att jag inte kommer in på h-skolan och om jag kommer in så kanske jag inte klarar det. Plus att jag snackat om att jag ska hoppa av skolan, visst det är bara fjantiga hot men men T får hör på. T e underbarast i världen (förutom när han gömmer ägg... ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, o du får inte leta upp det förrän imorgon;)