torsdag, februari 22, 2007

59 dagar kvar.....

Nu är det 59 dagar (två månader ungefär)kvar till vi åker till Prag. Jag längtar så jag tror jag blir knäpp.
Jag har köpt ett par nya röda skor med guldsnöre, de har jag lovat mej själv att inte använda förren vi ska till Prag så var je gång jag ser dem längtar jag ju ännu mer, suck....

Vi åker söndag 22 April 06.30 från Statoil i K-stad sen är vi hemma igen torsdagen den 26 21.05. Det är en bussresa så det kommer ju att ta väldigt många timmar att ta sig ner men det ska väl funka (förhoppningsvis). Vi får gå till Apoteket och köpa åksjuketabletter till lille T.

När vi väl kommer till Prag ska vi springa runt och se alla sevärdheter och fota en massa. Vi ska besöka bla. Karlsbron. Vi ska kanske gå ut osså , men det är bäst att hålla i glaset annars kan man få i sig det ena och det andra. Sen så ska vi ju shoppa osså (såklart) .... Ska bli så kul.......

Inga kommentarer: